Monday 16 April 2012

MIND MAPPING COMPETITION :0

oh hoho, firstly, aku nak cakap lama gila tak update blog! oh yeah aku malas :/
then rindu blog? mestilah tak kan :D. Ok back back to our story about mind mapping nih. diadakan di UNTAR in Key L (kuala lumpur). Semua in english okaay! nasib aku nih takdak lah bengong sgt english bukan nak bangga :) dah kakak aku ajar baca novel english haha memang berbulan jugak ah nak habis . lovely sis paksa aku pergi ohhoo, untungkan dapat kakak mcm tuh apa competition semua aku pergi haha maklumlah nak jadikan aku pandai mcm dia tapi aku tak pandai mcm dia sgt pun :( sob.sob. by the way, memang awesome gila lah pergi competition tuh. haha budak penang aku sorang sahaja :D nak highlight sikit *BUDAK PENANG AKU SEORANG SAHAJA hahaa cehh aku memang suka bangga kan :P. oh kay,  bila on the way pergi sana, memang aku taktipu lah jantung aku dup dap dup dap haha jerit kt mama 
bella : 'mama bella takooooooooooooooot!'
mama : relax saja
kak yong : 'haha adik, kak yong tunggu rm5000 tuh'

hahaa, she just only think about money money she doesn't care about my feel at that time haha.

then, alhamdulillah, haha sesat aku memang suka gilaaa :D. ok, at last jumpa jugak UNTAR tuh. hmm, kedebukk jantung jatuh memang aku rasa aku takdak jantung ah time tuh. memang ketaq habih + aku seorang ja memang best gilaa. turun kereta nak masuk dekat enterance dia bertemu dgn BF MTD *maktab tentera diRaja. Ok, aku cover habih beb, kacak + alahaii, mata anak cina haha tapi gelap oh tak kisah lah kan nama pun maktab tentera :D. aku nih pemalu *acece matpet ckp aku taktau malu :D. nak daftar my God nama aku je wehh haha bangga kot wakil penang haha sapa takbangga kan. then, dia suruh masuk room tuh. ya Allah, my Godness, my Gucci, my my my whatever lah! gilaa babeng punya ramai. macam nak lari balik ja. dah lah cari tempat kosong dekat aku nun jauh disana :'( jauh dari pintu yang senang aku nak lari haha, apa-2 pun aku suka sebelah aku BF Mrsm Muar Johor sederet sebelah aku beb haha depan aku pulak BF MTD tadi tuh haha. gilaa best. 
*bermula sesi satu, overall ada 3 sessions :) ketaq tak habis lagi haha. aku buat mind map sampai terketar-ketar kot. jeling-jeling BF mrsm muar tuh haha k cun gilaa nampak menjadi mind map dia haha yang aku? haha apapuntakdak :)
then, berjalan selama one hour :). alhamdulillah habis dah. lepastuh break 15minutes kenapa kejap sgt? kedekut. call kakak depa pergi subway makan. aku nak buat apa? facebooking lah apa lagi :D haha mulalah mengupdate status saya :D. 

BEST EVER PART :D
ok, time break aku tgh facebooking suddenly BF MTD tunjuk-2 kt kawan dia kt blah aku. aku cakap ah mampos stg aku nak jawab apa nih. dia dtg dia dtg haha tunduk rapat jeling kt dia hahaa, semakin dekat my God hahaa, nampak dari bawah dia mcm nak stop dekat aku angkat kepala haha dia lalu je sebelah aku bukan nak berhenti dekat aku tapi pergi dekat kawan dia belakang aku tuh hahahahaa. OK aku maluu phewwww :| malu malu malu hahahhaha.

last but not least, haha yeayy aku dapat sijil :D


  see, aku taktipu kan :D .
 credit to my sister :) thanks kak yong i'd new experience that i'll never forget it . mama terima kasih mama sebb bella mama sanggup takpergi kursus dekat penang <3 iloveyouusomuch :*. ayah always says ayah bangga dgn anak ayah. kak ngah terima kasih sebab teman. nadia :) thanks a lot bagi pinjam colour even before that kena marah dgn ky haha padan muka. 


iloveyouuu all so much. *matpet, thanks teman i :D haha even selalu ja ckp iloveyouiloveyou u're my sunshine haha tetiba ja bila i story Bf Mrsm + Mtd sebelah i.